Kontakt os | Viggo

Sådan bliver du elev på Brøndby Idrætsefterskole

Vi gør altid meget ud af, at I både som unge og forældre har gode muligheder for at vurdere om BIE er noget for jer.

Derfor har vi en ret klar model for, hvordan du ansøger om en plads på skolen og tilmelder dig.

Fire trin til at starte på skolen

Hvis du gerne vil være elev på skolen, så er der nogle typiske trin du skal igennem, før du er klar til at melde dig til.

• Først og fremmest skal der jo være ledige pladser. Du kan se om der under ledige pladser.

• Inden du kan ansøge om at starte på skolen, skal du altid besøge skolen og få en rundvisning. Book en rundvisning her.

• Derefter holder vi en optagelsessamtale. Før du kan komme til samtale, skal du udfylde denne ansøgning.

• Hvis vi efter samtalen er enige om, at du kan starte på skolen, tilmelder du dig og betaler depositum. Se mere om pris og depositum.

• Men allerførst er du velkommen til at tage en tur rundt på skolen i vores virtuelle rundtur.

Du er altid velkommen med spørgsmål. Du kan kontakte kontoret eller skrive herunder.

Skriv til os her med spørgsmål